Här hittar du vanliga frågor kring abonnemang och faktura. Har du ett ärende som inte listas här, kontakta oss så hjälper vi dig.
Hur fakturerar jag som leverantör till AddSecure?
Varför får jag en faktura från AddSecure?
Vad betalar jag för?
Kan jag få min faktura som e-faktura?
Vilket bankgironummer ska jag använda vid inbetalning till AddSecure AB?
Hur ändrar jag fakturaadress eller fakturareferens?
Hur ser mitt avtal ut?
Jag vill ändra mitt avtal – hur gör jag?
Hur gör jag en överlåtelse/för över mitt nuvarande abonnemang till ett annat företag?
Vilka är faktureringsperioderna för tjänsterna?
Hur säger jag upp mitt abonnemang?
Varför måste alla ändringar rörande mitt abonnemang och avtal göras skriftligt?
Varför är det olika priser?
Äger jag larmsändaren och övrig hårdvara som jag köpt av AddSecure?
Mitt SIM-kort har blivit stulet – vad gör jag?
Omfattas AddSecure av ”Omvänd" skattskyldighet inom byggsektorn?
Hur beställer jag en tjänst från AddSecure?
Jag har frågor rörande min faktura – vart vänder jag mig?